Klacht: Slechte service Air France

op 14 augustus 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik boek bij de KLM een vlucht naar Bangkok. Eindigen we in een toestel en bemanning van Air France. Zowel heen als terug (vooral terug) was de bemanning stug, eten slecht, vervelende commentaren, vuil werd niet opgehaald.

Dit was de 2e keer dat ik KLM boek en bij een andere organisatie terecht kom. Dit was dus de laatste keer dat ik bij KLM boek. Ik betaal voor KLM. Niet voor een slap aftreksel met personeel wat er geen zin in heeft. De reis duurde op deze manier nog langer als zou hoeven.

Gewenste Oplossing:

Als ik bij KLM boek en betaal, wil ik ook dat de belofte waar gemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M123