Klacht: slechte service

op 18 oktober 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In december 2015 werd ons nieuwe Swiss Sense bed geleverd. In maart 2016 is geconstateerd dat de topper te veel kuilvorming had. In mei 2016 hebben wij een nieuwe topper gekregen. In augustus 2016 wordt weer geconstateerd dat de topper te veel kuilvorming heeft. Als oplossing krijgen we weer dezelfde topper aangeboden. Dit vonden wij echt geen oplossing! Ons is kennelijk een verkeerde topper geadviseerd bij aanschaf, en als we weer dezelfde topper krijgen, melden we ons dus elke 4 maanden vanwege kuilvorming.. We hebben toen gebeld en er is toen een afspraak gemaakt in het filiaal waar we het bed hebben gekocht, om te kijken welke topper wel geschikt is voor ons. Wij zijn bijna 3 weken geleden in het filiaal geweest en hebben met de adviseur gekeken welke topper het meest geschikt is. We zouden na max. 4 dagen gebeld worden door de klantenservice om te kijken hoe het nu verder zou gaan. Maar tot op heden zijn wij nog niet terug gebeld, ondanks 2 mails naar de afdeling klantenservice en diverse telefoontjes naar de vestiging in Leiderdorp! Wat een slechte service van Swiss Sense!! Het advies is bij aankoop kennelijk niet juist gebleken. Hoe gaan jullie dit nu oplossen??

Een goede oplossing met betrekking tot de onjuist geadviseerde topper!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Vos74