Klacht: Slechte service

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Jullie hebbe kinder kaartje tot 11 jaar gratis nou is me dochter nog maar 10 en ga geregeld met de bus maar steeds als ze ga moet ze een kaartje van 2 euro betalen door een van jullie chaufeurs vind dit echt slechte servive van jullie zo kunne jullie net zo goed de kinder kaartjes eruit hallen

Als me kind niet meer hoef te betalen en der centjes terug krijg ongveer 30 euro die ze aannjullie bis uit gegeven heb
Maar heellaas zal dat niet gebeuren me meissie heb niet de kaartjes bewaard maar baal van jullie service hoort niet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Maica, Wat ontzettend balen! Zou je me kunnen vertellen binnen welke regio ze reist? Landelijk zie ik alleen dat kinderen tot 4 jaar gratis reizen, en kinderen tot 11 jaar met KidsVrij gratis met de trein kunnen. Dit geldt echter niet op de bus. http://bit.ly/29pXaD6 Ik hoor graag van je! Groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Maica078

2 maanden geleden - Ik ben woonachtig in dordrecht dus weet niet onder welke regio dat val bij jullie en heb het over de bus want in dordrecht heb arriva kinder kaartjes in de busen die kinderkaartje is tot 11 jaar gratis Toevallig was ik vandaag met me zoon van 14 jaar met de bus en toen wou toevalig de chauffeur hem een kinder kaartje geven maar was zelf zo eerlijk om te zegge dat tie 14 was Zo moet de chaufeurs ook zijn als kinderen alleen reizen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:46 geantwoord

Bedankt voor je reactie Maica. Dordrecht valt onder de regio Zuid Holland. Reist je dochter alleen of reis je samen met haar? Kinderen van 4 t/m 11 jaar reizen inderdaad gratis mee met een betalende volwassene. Een kind krijgt dan een kinderritkaart van de chauffeur. Ik wil je het advies geven om via het contactformulier op onze website een restitutieverzoek in te dienen hiervoor http://bit.ly/2aS5TeQ. Excuses voor het ervaren ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam