Klacht: Slechte service

op 12 augustus 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Sinds maart dit jaar heb ik alles in 1 van Fiber. Een onafhankelijke adviseur kwam bij mij en adviseerde fiber. Er was mij verteld dat interactieve tv erbij inzat en hij vroeg mij hoeveel tv’s ik had en ik gaf aan 3. Aan het eind alles afgerond. Na enkele weken kreeg ik alles toegestuurd en toen begon de ellende. Er zit standaard geen interactieve tv bij en voor de extra tv’s heb je extra setup boxen nodig. Samen kost dat 15 euro per maand extra dus de reklame dat ze goedkoper zijn dan ziggo klopt niet, maar dat terzijde. Maar niets deed het, dus bellen met de klantenservice. Na heel veel vijven en zessen deed de boel het. De opnames met interactieve tv kan ik vaak niet eens afspelen, blijft gewoon stilstaan. Dit doorgegeven, maar kunnen ze niets aan doen. Ik moet doorgeven welk programma ik wanneer heb opgenomen en als die het niet doet doorgeven. Het ergste, bijna wekelijks moet ik alles opnieuw opstarten omdat de beelden stil blijven staan. Of ik krijg een fatal error in beeld. Dan is het maar gokken wat je moet doen en bij de klantenservice weten ze niet wat ze daar mee moeten, dan proberen ze van alles, maar dat zijn de dingen die ik ook al doe omdat ik dat al zo vaak gehoord heb. Op 1 avond zelf 4 keer, toen maar gaan slapen. Eigenlijk weet je van te voren nooit of de tv het wel of niet doe t als je hem aanzet. Ook deze week weer stilstaand beeld. Update op afstand van de setup boxen, maar toen startte niets op. Stekkertje uit de fritzbox halen en er weer instoppen na tien seconden en er is weer beeld. Dus waarschijnlijk ftitzbox niet goed. Nieuwe ontvangen en de boel doet het nog steeds niet. Dus gebeld en wordt er verteld dat er ieder 2,5 uur een Mac code (?) wordt verstuurd en dan pas kunnen de fritzbox en de setup boxen met elkaar communiceren. Nou ja dat maar weer afwachten. Ik zou NOOIT iemand adviserend om fiber te nemen. Tevens was degene die ik vanavond eerst aan de telefoon had zi onbeleefd dat ik gevraagd heb of ik doorverbonden kon worden met een collega , blijkbaar vond hij dat ik daar geen reden voor had, want ik was begonnen met aan te geven dat ik geen tv had en dat ik gezegd heb dat het rommel was dat ze me leverden. Dat heb ik ook gezegd, maar dat is toch ook zo. Als ik een ander wou moest ik maar neer leggen en opnieuw bellen. Ik zei, dat die ik dan maar. Waarop hij antwoordde , hardstikke mooi. Onbeschoft. Met die adviseur kunnen ze ook niet veel omdat die niet bij hun werkt, dat snap ik wel maar er wordt ook niets gedaan om daar iets in op te lossen.

Wanneer alles eens goed werkt. Maar eerlijk gezegd nog liever wanneer ze het contract ontbinden. En ik een andere kan kiezen. Ik weet dat er overal wel iets is, maar ik ben bij de benen genomen door die adviseur en later dacht ik nou ja als alles goed werkt dan moet het maar zo zijn. Maar ja dat gebeurt ook niet..........

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hemme