Klacht: Slechte service

op 03 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al jaren klant eerst bij UPC en daarna meegegaan naar Ziggo. Al tijden slecht internet hier thuis. Stond op het punt om het op te zeggen en over te gaan op een andere provider. Uiteindelijk overgehaald om te blijven bij Ziggo. Dit omdat mij destijds gegarandeerd werd dat het allemaal beter zal gaan worden. Nu al weken weer slechte verbinding en vandaag helemaal geen WiFi. Wederom contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo. Hier weer mijn verhaal gedaan. Toen is mij “aangeboden” om dinsdag een monteur langs te laten komen, ruim een week wachten. Ik heb aangegeven dit veel te lang te vinden en vind het “normaal” dat er sneller gehandeld moet worden.

De klantenservicemedewerker trok zich er weinig van aan en vroeg zich letterlijk af wat ik van hem wilde. Kortom; ik ben ontzettend klaar en teleurgesteld in de service van Ziggo en het gebruik van hun diensten.

Wanneer er deze week nog iets wordt geregeld, zodat ik weer gewoon WiFi heb. Ik vind dit schofterig en een ongelofelijke klantonvriendelijke bejegening.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heleneengander