Klacht: Slechte service

op 27 juli 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

26 juli 2016, rond 11uur, nespresso koffiecups willen kopen in de HeuvelGalerie in Eindhoven. De mevrouw aan de verkoop balie was bezig met een klant. Het is de bedoeling dat de volgende klant dan wacht totdat de verkoopmedewerkster je vriendelijk vraagt naderbij te komen en vraagt wat je nodig hebt/ wilt kopen. Daar stond ik te wachten op mijn beurt. Er kwam een andere mevrouw lege cups inleveren deze liep direct naar de verkoopbalie en werd direct geholpen. de mevrouw zei dat de balie vuil was en een andere verkoopmedewerkster zou dit weghalen. Ik deed al een stapje naar voren maar werd volledig genegeerd door beide dames die druk met elkaar aan de praat waren en een van hen druk met de kassa was. Niet passend bij de service die ik gewend van Nespresso medewerkers. Dit is niet de eerste keer maar de tweede keer na de verhuizing.

Als de medewerkster aan de verkoopbalie eens een keer opkijkt, oogcontact maakt en zo laat merken dat zij de klant gezien heeft. En als zij dan zo nodig nog iets met een kassabon moet doen. Mischien tegen de klant zeggen "ik kom bij u" ??

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Renswouw