Klacht: slechte service!

op 28 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Na 3 problemen te hebben ondervonden met Brugman waaronder het leveren van de verkeerde tegels, in eerste instantie een lager bedrag terug geven voor een sanibroyeur bij annulering hiervan en het in eerste instantie bij willen laten betalen omdat ik grijze tegels wilde ipv witte terwijl deze grijze tegels gewoon in de totaaldeal zitten. Klacht bij Brugman neergelegd, hier word niets mee gedaan. Vervolgens contact opgenomen met Brugman omdat ik een radiotor wil ruilen I.v.m. de kleur. Dit kan niet omdat deze al gemonteerd is, begrijpelijk. Ik vraag om een korting. In deze gevallen kunnen ze 20 procent korting geven. Het hele verhaal omtrent mijn klacht uitgelegd en gevraagd om coulance vanuit Brugman. Brugman kan verder “niets” betekenen… jammer Brugman!

0,0 coulance vanuit Brugman. Zelf wel fouten maken wat de klant maar "goed" moet vinden!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KimvandenBroek