Klacht: Slechte service

op 03 juni 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe Wasmachine na 5x wassen kapot
Rubberen rand totaal verpulverd en lagers kapot
Monteur kwam en adviseerde me niet met reparatie accoort te gaan maar nieuwe te eisen
Moest toch gerepareerd worden volgens Electrolux zeiden ze na telefoongesprek
Monteur wilde eerste keer een proefwas draaien en na aangeven van mij dat als me was verpest zou worden omdat er al een was verpest was hij voor de kosten op moest draaien zei hij maar natuurlijk krijgt u dat dan vergoed
Tweede monteur kwam week later en was 2,5 uur bezig met reparatie van nieuwe wasmachine
Goed gerepareerd dat was de enige plus punt maar toen ik mijn was ging declareren bij Electrolux waren ze niet thuis
Ik moest het maar opgeven aan mijn verzekering zei de dame aan de telefoon redelijk onbeschoft.
Ik vertelde haar dat zij Electrolux verantwoordelijk zijn voor het probleem en niet ik en mijn verzekering
Heel vreemd om dat zo af te schuiven en me dan ook nog betichten van dubbel willen vangen voor de schade. Bij haar en mijn verzekering. Best triest.
Ik moest nog maar eens een brief sturen en aangeven dat ik niet mijn verzekering wilde betrekken hierin en dan zou ze kijken of het nog in behandeling genomen kon worden maar uit haar manier van praten maakte ik op dat ik het wel kon vergeten.
Nou ik vind het best ik wilde alleen netjes geholpen worden
Ik neem de schade wel voor lief maar adviseer Electrolux wel om hun klanten wat netter te behandelen.

Een excuus brief zal voldoende zijn

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 07 juni 2016 om 10:52 geantwoord

Wij vinden het vervelend te horen dat u onze dienstverlening als niet prettig heeft ervaren. Wij hebben u een brief gestuurd met ons standpunt en onze excuses.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Tevens zijn wij telefonisch te bereiken tijdens kantoortijden op 0172-468 172.

Heeft op 08 juni 2016 om 17:34 geantwoord

Helaas precies het zelfde antwoord gekregen van Electrolux alleen in de nette versie.
Te gek voor woorden dat een monteur van Electrolux een was verpest en dus Electrolux daar verantwoordelijk is en dan doodleuk zeggen verhaal het maar op je eigen verzekering. Het zelfde zou zijn als ik op visite ben en daar iets kapot maak en dan zeg joh verhaal het maar op jou verzekering oke want dan is het mijn probleem niet meer.
En dan in de brief vermelden dat je beter zelf kan claimen want dan krijg je meer. Belachelijk net of ik meer zou willen claimen. Ik wilde gewoon de geleden schade vergoed hebben.
Maar ik laat het hier wel bij want ik merk dat ik er alleen maar boos om kan worden.
Tip voor Electrolux, laat je monteurs geen was draaien in een machine die kapot is en laat ze niet zeggen dat Electrolux dat vergoed.
Want die woorden kunnen en willen jullie niet nakomen.

Reactie van de melder van de klacht Edwin50

11 maanden geleden - Robin van klacht.nl Bedankt trouwens voor je hulp, het aanschrijven van Electrolux. Helaas is er niet veel veranderd qua werkwijze van Electrolux. Dus ben ik bang dat er nog veel meer mensen de dupe zullen zijn van beloften die ze niet na zullen komen. Groeten Edwin.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin50