Klacht: Slechte Service

op 20 mei 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Beste,

Wij hebben onlangs bij uw een webshop een tuintafel Ostuni in de kleur wit besteld. Afgelopen week zijn wij naar de vestiging in Heerlen gereden omdat de tafel daar kon worden opgehaald. Helaas bij aankomst konden ze de tafel niet vinden. Deze zou nog niet zijn afgeleverd. Tot onze verbazing ontvingen wij afgelopen dinsdag een Voicemail bericht dat de tafel er al een week lag en of we deze kwamen ophalen. Gisteren op 19 mei zijn wij weer met een geleend busje terug gereden naar de woonboulevard om de tafel op te halen. Bij thuiskomst zat er alleen een tafelblad in. Wij teruggebeld naar de vestiging in Heerlen en werden niet netjes te woord gestaan. Niet eens oprechte excuses. ”Normaal zit alles in een doos”. Wij zijn altijd tevreden klanten geweest maar dit valt ons erg tegen. Toen ik aangaf of de juiste tafel dan bij ons thuis afgeleverd kon worden en de incomplete mee kon worden genomen kreeg ik een vrij wel brutaal antwoord met HO HO mevrouw. Graag zien wij alsnog een passende oplossing tegenmoet.

met vriendleijke groeten,

Jasper Voncken en Anne Beaujean

Als er een complete tafel kosteloos aan huis wordt geleverd en de incomplete weer wordt meegenomen zodat wij niet voor een 3e keer met een busje naar de woonboulevard hoeven te rijden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abeaujean89