Klacht: Slechte service

op 10 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Seinprobleem ( de gehele dag) op
Traject Groningen Leeuwarden op 8-5-16.
Slechte oplossing en onbeschoft te woord gestaan door Arriva personeel.

Gewenste Oplossing:

Lijkt mij logisch.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hallo Hester, Bedankt voor je bericht. Je klacht is nog wat vaag voor mij. Zou je mij aan kunnen geven wat er zondag precies gebeurd is? Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Hester,

\"Bedankt voor je bericht. Je klacht is nog wat vaag voor mij. Zou je mij aan kunnen geven wat er zondag precies gebeurd is?\"

Helaas hebben we vooralsnog de gevraagde informatie niet ontvangen waardoor we de klacht niet uit kunnen zetten naar de regio. Om die reden wordt deze klacht afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Hestervanmeer