Klacht: Slechte Service

MelvinW94. op 26 november 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 26 november 2014

Een klant heeft op 29 oktober een telefoon besteld bij Vodafone, met de verwachting dat deze binnen 24 uur geleverd zou worden. Na een dag zonder levering kreeg de klant te horen dat de telefoon niet op voorraad was en pas op 14 november geleverd zou worden. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice, waarin de klant om compensatie vroeg, bleef de voorraadstatus onjuist en ontving hij onvriendelijke reacties van medewerkers.

Mijn Klacht:

op 29-10 J.L een telefoon besteld via de online shop van vodafone, netjes een orderbevestiging gehad en aangezien mijn telefoon volgens de site ruim op voorraad was, en in de orderbevesting stond dat de telefoon binnen 24u geleverd zou worden. Had ik na 24uur nog steeds niks in huis.,
dus ik netjes de vodafone online klantenservice gebeld kreeg ik het volgende andwoord:: Nee helaas meneer deze telefoon is niet op voorraad u telefoon word pas op 14november geleverd. en toen om de paar dagen gebeld van hoe nu verder ter compensatie. helaas zeggen hun dat ze er niks aan kunnen doen dat hun voorraad status niet klopt.. terwijl ik nu de telefoon in huis heb ineens wel de voorraad status is veranderd. verder nog een paar keer afgesnauwd en een ”vriendelijke” vodafone medewerker die de hoorn er op gooit terwijl ik aan het praten ben. en een die door me heen praat. verder heb ik screenshots van bevestingen en orderstatus +voorraad

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met een compensatie van 2maand geen abbonements gelden. want vodafone's motto :: U te laat met betalen wij blokkeren, wij te laat met leveren WE DONT CARE.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - inmiddels een mail ontvangen dat er ter compensatie een bedrag van 2,59 incl.btw word gecrediteerd.. belachelijk..

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie