Mijn Klacht:
op 29-10 J.L een telefoon besteld via de online shop van vodafone, netjes een orderbevestiging gehad en aangezien mijn telefoon volgens de site ruim op voorraad was, en in de orderbevesting stond dat de telefoon binnen 24u geleverd zou worden. Had ik na 24uur nog steeds niks in huis.,
dus ik netjes de vodafone online klantenservice gebeld kreeg ik het volgende andwoord:: Nee helaas meneer deze telefoon is niet op voorraad u telefoon word pas op 14november geleverd. en toen om de paar dagen gebeld van hoe nu verder ter compensatie. helaas zeggen hun dat ze er niks aan kunnen doen dat hun voorraad status niet klopt.. terwijl ik nu de telefoon in huis heb ineens wel de voorraad status is veranderd. verder nog een paar keer afgesnauwd en een ”vriendelijke” vodafone medewerker die de hoorn er op gooit terwijl ik aan het praten ben. en een die door me heen praat. verder heb ik screenshots van bevestingen en orderstatus +voorraad
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met een compensatie van 2maand geen abbonements gelden. want vodafone's motto :: U te laat met betalen wij blokkeren, wij te laat met leveren WE DONT CARE.

