Klacht: slechte service

op 20 juli 2012 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

op 20-07-2012 ben ik bij hornbach in alblasserdam geweest.
ik ging voor hout,tegels en 60 gipsplaten.in de winkel vraag ik nog aan een medewerker of het misschien mogelijk is dat de gipsplaten op de aanhanger gezet kunnen worden met de heftruck waarop de medewerker zegt dat het geen probleem zal zijn als ik het even vraag bij de balie.
het was ong 20.20 uur en tot mijn verbazing wordt mij medegedeelt dat er niet meer wordt geladen om deze tijd.
dat vond ik al vreemd maar eenmaal buiten aangekomen met mn hout en tegels wordt er wel een busje geladen met cement.
ik nog gevraagd aan de heftruckchauffeur maar ook hij had er geen zin in.Toen ben ik naar de karwei in gorinchem gegaan waar ik nog wel netjes geholpen werd. daar kan hornbach alblasserdam nog wat van leren.

? ik overweeg om er maar niet meer te komen.

Bericht van Hornbach

5 jaren geleden - Klacht is doorgestuurd naar onze vestiging in Alblasserdam en zal van daaruit, per mail of telefoon, met klant worden afgehandeld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 23 juli 2012 om 10:52 geantwoord

Klant bedankt dat deze klacht is doorgegeven. Klant maakt het ons zo mogelijk te verbeteren in onze service. Klant kadobon aangeboden zodat klant zelf kan ervaren dat deze klacht serieus is opgepakt en wij ook daadwerkelijk onze service optimaliseren. Wij danken deze klant, immers als wij niet op de hoogte zijn van deze ervaringen kunnen wij niet sturen in verbeteringsprocessen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hornbach beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yannickcompaen