Klacht: Slechte service

op 14 juli 2012 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Goedemiddag, ik heb 10 dagen geleden lenzen opgehaald,wilde naast mijn bril ook lenzen proberen, na de meting werd mij gezegd dat ik voor mijn linkeroog een sterker leesgedeelte zou krijgen, heb varifocus, toen ik ze ging ophalen, ik was door de medewerker gebeld dat ze klaar lagen, toen ik de volgende dag de lenzen op ging halen, werd mij eerst verteld dat daar een aparte afspraak voor gemaakt moest worden, ja en jullie belde mij, dat is toch hun taak, ik had het eigenlijk al gehad, maar toen werd ik toch geholpen, na een instructie lukte het prima, ik vertelde dat ik 2 verschillende lenzen zou krijgen, 1 met een sterker leesgedeelte dan de ander, nee hoor mevrouw, ze zijn alle twee het zelfde, nou jullie zijn de expert, ik naar huis, na 5 dagen kon ik er nog steeds niet goed mee lezen, ik weer terug, ja mevrouw heeft u ze wel goed in, nou ik hoop dat u mijn reactie begrijpt , waren dus toch 2 verschillende,belachelijk gewoon, er zouden nieuwe besteld worden, zodra ze er waren zou ik gebeld worden, maar nee moest zelf bellen, en indd ze Lagen al klaar, want ik zou pas op 19 juli voor controle komen, zei de dame in kwestie, vertelde haar dat ik gebeld zou worden, ja toen kreeg een ander de schuld, dat doen ze steeds, ik ben er klaar mee, loop nu met pijn in mijn hoofd, want ik wil er graag aan wennen, en kreeg het advies ze in te houden in verband met gewenning ,ga morgen heen om de andere lenzen op te halen, maar hoop dat u snapt dat dit alles behalve klantvriendelijk is, en beveel mijn vrienden en kennissen zeker niet naar specseavers in Heerhugowaard te gaan, ze kunnen daar nog wat Instructie gebruiken over klantvriendelijkheid

Gewoon de juiste lenzen, en medewerkers die hun best doen !!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 20 juli 2012 om 08:13 geantwoord

Mevrouw heeft reeds een klacht ingediend bij onze serviceafdeling, haar e-mail is daar in behandeling.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Specsavers beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Barendina42