Klacht: Slechte service

op 24 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari een koffiezetapparaat gekocht van 500 euro. Deze ging stuk in mei. Deze is toen opgestuurd voor reparatie nadat deze terug kwam na 2 weken bleek het nog steeds hetzelfde probleem te hebben dus weer gebeld etc etcetera en de machine ging weer terug. 2 weken later een mail gekregen dat hij niet meer te repareren was. Er zou binnen 2 weken een nieuwe komen. Inmiddels 3 weken later zelf maar weer gebeld. We bellen u terug. Nou dat moeten ze nu nog doen. Dus zelf weer gebeld. En toen werd ons verteld dat ons nieuwe apparaat geleverd werd na 20 juli. Ongelofelijk. Wij willen ons geld terug. En geen toestel meer van Philips. We zitten inmiddels al 8 weken zonder koffiezetapparaat. Gisteren weer alle documenten opgestuurd je wordt door de klantenservice slecht geholpen. Vreselijk

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug gestort heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Aart S