Klacht: Slechte service

Woensdag 12 mei ben ik met mijn zieke diertje naar kliniek universiteit utrecht diergeneeskunde geweest. De wijze waarop ik ben behandeld ben is alles behalve ok. Omdat de klantenservice uiterst slecht bereikbaar is (geen telefonische klantenservice) ben ik genoodzaakt mijn klacht openbaar kenbaar te maken.

Omdat ik mijn diertje zo goed als levenloos thuis aantrof in de avond heb ik met spoed de kliniek van utrecht gebeld. Telefonisch werd ik vriendelijk geholpen en kon ik al snel terecht. Eenmaal aangekomen in de kliniek heb ik mij aangemeld aan de balie en mocht ik plaats nemen, het verbaasde mij dat ondanks mijn spoed er nog geen blik geworpen was op mijn diertje en ik voelde mij hier niet goed bij. Ik ging ervan uit dat het erg druk was en er wellicht dieren waren die er slechter aan toe waren dan mijn diertje. Helaas moest ik na een dikke anderhalf uur gewacht te hebben zelf om hulp vragen. In deze anderhalf uur was er niemand langs geweest om naar mijn diertje te kijken waarvoor ik met spoed naar de kliniek geracet was, het had mij enorm gerust gesteld als ze mij konden vertellen dat mijn diertje niet in een levensbedreigende situatie verkeerde. Ik merkte dat meer mensen in de wachtkamer hier last van hadden en de sfeer alles behalve fijn was.

Tijdens het opstellen van een behandelplan werd er niet naar mij geluisterd en eer voelde ik mij niet gehoord. Voordat we stappen gingen ondernemen heb ik duidelijk met arts L.G.R. Stroobants de kosten besproken. Helaas had ze mij een onjuiste prijs genoemd en kon ik de rest achteraf bij betalen.

Na een dikke maand herhaaldelijk mailen en bellen heb ik eindelijk een reactie van de kliniek ontvangen. Helaas word er niet inhoudelijk ingegaan op mijn klacht, word er geen oplossing geboden of op zijn minst een excuus. In de reactie die ik ontvangen heb word er zelfs aangegeven dat ik zelf had moeten handelen bij het afrekenen en word de schuld in mijn schoenen geschoven.

Ik ben het niet eens met de service van deze kliniek, dat het behandelen van een klacht langer duurt omdat het uitgezocht moet worden kan ik begrijpen, helaas word ik totaal niet op de hoogte gehouden en moet ik zelf overal achteraan bellen. Daarnaast heb ik een spoed tarief van €130,00 betaald terwijl ik niet met spoed geholpen ben. Ook de extra kosten die we niet besproken hebben vind ik niet netjes.

Ik hoop dat de zorg van deze kliniek verbeterd want hoe ik geholpen ben is niet in het welzijn van het dier!

Een excuus en een gepaste oplossing/tegemoetkoming

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Universiteit Utrecht faculteit Diergeneeskunde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door x0x0x0x0x