Klacht: Slechte service

op 03 juni 2021 over Beddenleeuw in de categorie Bedden, Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koop hier nooit! Oplichting. Handelen in strijd met de wet consumentenrecht. Bij retourneren krijg je als je geluk hebt 70% van je aankoopprijs maar waarschijnlijk nog minder. Zijn niet in staat fatsoenlijke service te verlenen. Een vraag om matras om te wisselen omdat deze veel te hard is krijg je nul op je rekest. Je eigen probleem, zoek het maar uit met je bed. Kortzichtige verkooppraktijken voor de snelle winst. Klant is koning hebben ze nog nooit van gehoord. Eerlijke mensen zijn hier ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik fatsoenlijk wordt geholpen en andere matras ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenleeuw

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenleeuw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clausowitz