Klacht: Slechte service

Kris82 op 02 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bestelde veel producten online, met name veel gereedschapproducten. Echter de laatste bestelling kwamen zonder enige bescherming los mee met de vervoerder waardoor spullen beschadigd en zoek zijn geraakt. Aantal keren ook gemerkt dat de spullen al een keer gebruikt zijn geweest. Een keer kan voorkomen maar geen driemaal achter elkaar. Vorige week een mobile airco besteld die zou na 5 werkdagen geleverd worden. Echter op de dag zelf werd er gemeld dat deze retour is gegaan zonder echte duidelijke redenen. Contact gehad met de klanten service en het geld zou over enkele dagen pas terug gestort worden.
Ondertussen is het product ook 30euro in de prijs gestegen. Er kon geen regeling getroffen worden om de airco alsnog opgesturen want we moesten weer eerst maar betalen terwijl het retour bedrag niet eens op je rekening staat. Erg jammer Lidl want na echt veel producten besteld te hebben en nu in een keer meerdere malen echt veel fouten worden gemaakt. Dat dit de laatste keer is geweest dat ik iets in de webshop.

Het geld zo snel mogelijk op de rekening!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 juli 2020 om 14:24 geantwoord