Klacht: Slechte service

op 28 mei 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2018 kochten wij bij de mediamarkt in Son een KRUPS XN6018 NESPRESSO EXPERTMILK BLACK
Tijdens de garantieperiode is het apparaat 4 x terug geweest ter reparatie. Na elke reparatie ging het weer een tijdje goed, maar nu is de gArantieperiode voorbij en het is weer mis. Om 1 goede kop koffie te kunnen krijgen moeten er vaak 4 of 5 cups doorheen worden gedraaid. En deze zijn toch al zo duur!!
Koop je n keer zo’n duur apparaat, gaat het steeds mis, hebben al een keer voorgesteld om het apparaat te ruilen tegen een goedkoper type, maar geen reactie.
Nespresso gevraagd om een goede aanbieding voor een nieuw apparaat maar wederom geen reactie helaas….

Gewenste Oplossing:

Een goede aanbieding voor een nieuw apparaat!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boslaan22