Klacht: slechte service

op 13 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 15 maart krijg ik een bericht dat mijn gegevens zullen worden verwijderd omdat ik een jaar inactief ben geweest en dat noemen jullie service. Mag ik niet zelf weten hoe actief ik ben. Ik heb dus noodgedwongen een cloud aangemaakt omdat ik mijn foto’s niet kwijt wilde. Ik vind het schending van privacy en mijn persoon. Hoe actief moet ik in de toekomst zijn? Verder heb ik vandaag contact gehad met een medewerker van uw bedrijf waar ik aan vroeg waarom ik nu een afbeelding van Samsung zie i.p,v die van KPN als ik naar het internet wil op mijn mobiel. Het is een Samsung toestel, u moet akkoord gaan..
Ik vertel hem dat ik een KPN abonnement heb en dat voor een paar dagen geleden er een KPN logo stond. Meneer zijn toon was al onvriendelijk, zucht nu hoorbaar, vertelt mij dan er is een update geweest( Ik weet van niks) en als u een KPN toestel had zou er KPN staan.Maar ik betaal voor internet aan de KPN. U moet akkoord gaan met Samsung ik heb u al een antwoord gegeven..Meneer klonk nu ronduit onbeschoft. Ik wens niet op een dergelijke manier te worden behandeld. Bij een vorig contact met Samsung, wat ging over mijn toestel zelf, deze heeft van het begin af aan kuren gehad was het contact met deze mevrouw uitstekend. Zij vertelde mij dat een toestel ongeveer 3 jaar meegaat. Misschien wordt het tijd voor een ander toestel van een ander merk

Geen dreigementen zoals: omdat u inactief bent verwijderen wij uw gegevens.
Mij zelf laten bepalen waar mijn internet vandaan komt, ik heb nu het gevoel overheerst te worden door Samsung.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taketwo75