Klacht: Slechte service

op 13 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo levert geen kwaliteit door de slechte mediabox XL. Vier maanden hebben we aan moeten horen dat we geen signaal hadden op onze extra tv boven door onze aansluiting. Uiteindelijk gaven ze toe dat hun mediabox slecht was, en we kregen korting op ons maandabonnement. Nu hadden we wel weer een oude mediabox XL gekregen want de nieuwe was er nog niet. Precies 30 dagen hebben we normaal tv kunnen kijken. Nu begint de ellende weer. Wat zegt Ziggo?

Vervelend dat het allemaal zo moet lopen, zeg! ­čś× Enige optie lijkt mij om over te gaan naar hetzelfde abonnement, alleen dan met de Mediabox Next. Nadeel hiervan is echter wel dat er een antenneaansluiting aanwezig moet zijn op de kamer waar nu de Extra Mediabox XL staat. Is dit het geval?

Oke, ik kan het abonnement overzetten naar de Next, nadeel is dat dan de huidige korting vervalt. Eerder heb ik aangegeven dat het dezelfde prijs is, dit pakket is echter ÔéČ0,50 per maand duurder. Dit kan ik helaas niet aanpassen. Wil je dat ik het al wel alvast omzet?

Dus: Ziggo levert geen kwaliteit, daar kregen we korting voor omdat we vier maanden niet normaal tv hebben kunnen kijken maar nu moeten we overgaan tot een ander abonnement en vervalt de korting die we kregen om hun slechte service! Die korting zou nu nog 3 maanden lopen, is bijna 100 euro! En uiteraard moeten we hier mee akkoord gaan, want je verleent geen goede service als je Ziggo heet!!

Nieuwe box op kosten van Ziggo, zonder het afnemen van de korting die we kregen omdat we vier maanden niet normaal tv konden kijken

Wij moeten nu al extra kosten maken om een antenne te maken op onze kamer!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeda24