Klacht: Slechte service

op 11 juli 2019 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze combimagnetron is al kapot sinds april, inmiddels is whirlpool al 4x! Langs geweest. Steeds blijkt tijdens de reparatie dat weer een ander onderdeel kapot is en dat heeft de monteur dan niet bij zich. Dat betekent dat hij onverrichte zaken weggaat en ik weer voor niets een dag heb opgenomen, want vooraf kunnen ze niet aangeven wanneer ze komen. Wordt er weer een nieuwe afspraak ingepland. Steeds moeten wij hiervoor opnieuw vrij nemen, maar de slecht Nederlands sprekende klantenservice (die in Bulgarije zit) snapt niet dat dit vervelend is.

Al een paar keer aangeraden het apparaat mee te nemen en pas terug te brengen als het gemaakt is. Of alle onderdelen, die kapot kunnen zijn, meenemen naar de klus!

Whirlpool nooit aan beginnen!

Als het apparaat eindelijk gemaakt wordt en wij compensatie krijgen voor de uren die wij op moeten nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilversum18