Klacht: Slechte service.

op 10 oktober 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Het begon al met het aanschaffen van de toestellen.
Moest vier keer terug komen om de toestellen af te stellen.
De persoon die dit deed had duidelijk geen ervaring genoeg.
Kreeg de vijfde keer een meneer die duidelijk er wel ver stand van had.
Deze meneer kreeg ze onmiddellijk goed,alleen vroeg hij zich af waarom er drie
programma s waren af gesteld terwijl er vijf opzitten.
Ook was er geen beschrijving bij de toestellen.
Kreeg een beschrijving mee die er niet bij hoorde.
Helaas ging deze meneer met twee dagen met pensioen.
Deze meneer had duidelijk de ervaring van de winkel waar ik al vijf tien jaar kwam zal even de naam niet noemen.
Het is heel vervelend dat je eerst een afspraak moet maken als je storing hebt.
Je moet eerst bellen zit de specialist op de ene winkel of op de andere winkel.
Vervolgens wordt er gezegd dat je terug gebeld wordt wat niet gebeurd.
Bij de vorige winkel waar ik al vijf tien jaar kwam stond er altijd een team van specialisten en kon je zo binnen lopen met je storing.
Ook is daar eentoestel met storing nooit langer weg geweest als een week.
Bij jullie duurt dit echter veertien dagen.
Ik ben bij jullie gekomen omdat ik niet bij behoefte te betalen. Als mijn vijfjaar bij jullie om zijn ga weer na mijn vorige winkel.
Want niet bij betalen houd bij jullie in geen service.
Dan betaal ik toch liever bij.
Want bij jullie geld wat niet uit de breedte komt moet uit de lengte komen jammer.
Met vriendelijke groet H.Boxem tel 06111176299.

Kontakt met speksavers

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Specsavers

1 jaar geleden - Goedendag,Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak.Vervelend dat dit allemaal zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.Wij zouden graag vernemen welke winkel het betreft zodat wij uw klacht op kunnen nemen met deze winkel.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht hilbert.boxem

1 jaar geleden - Nou het betreft u beide winkels. Mijn gehoor apparaten heb ik gekocht bij de winkel aan de wesserlernering,zie voorgaande verhaal. Ook is me bij die winkel geleerd dat er maar 1 audicien is en het niet uit maakt welke winkel je belt. Dus heb ik op woensdag 10 oktober de winkel aan de raad huis straat gebeld dat mijn gehoor apparaten niet goed werkte op de app. Ik kreeg daar te horen dat de audicien terug zou bellen dit was smorgens vroeg met het openen van de winkel. Laat in de middag had ik nog niets gehoord dus belde ik de winkel weer op waarom er niet terug gebeld werd,waarop ik het antwoord kreeg ik moest maar netjes mijn beurt afwachten want het was druk. Ik heb de juffrouw netjes uit gelegd dat ik dit niet prettig vond want elke dag zonder je gehoor apparaten is een verloren dag. Deze juffrouw werd erg bits vertelde kwaad dat ze er niets aan kon doen en verbrak de verbinding . Het is nu inmiddels 12oktober en ben nog niet gebeld, ik durf echter ook niet meer te bellen ben bang dat ik dan helemaal niet meer geholpen word. Na een andere winkel kan ik echter niet gaan want jullie zijn verplicht om mijn toestellen 5 jaar lang te verzorgen dus ik sta met de rug tegen de muur. Hoop nu maar dat ze maandag bellen als ze dat nog doen. Dus het gaat u beide winkels aan. Met vriendelijke groet H.Boxem

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:48 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door hilbert.boxem