Klacht: slechte service

op 01 juni 2018 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nieuwe gekocht twee weken terug geleverd . door familie omstandigheden niet gebruikt. De fiets nog 30 Km mee fiets brand de bekabeling bij de accu weg. gemeld bij stella wordt pas 6 dagen later gehaald en onderzocht. Er wordt wel leen fiets aangeboden maar die hoe ik niet als kapot gaat kan die ook nog gaan betalen. heb spijt van de aankoop

Gewenste Oplossing:

dat er een nieuwe fiets wordt geleverd of het geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 04 juni 2018 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Berg1691,

Allereerst willen wij beginnen met het aanbieden van onze welgemeende excuses.

Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om de klacht en oplossing te bespreken.

Samen met u hebben wij afgesproken om de fiets geheel te vervangen voor een nieuw exemplaar. Wij gaan ervan uit hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Via deze weg wensen wij u alvast vele fijne kilometers toe.

Met vriendelijke groet,

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door BERG1961