Klacht: Slechte service

op 22 februari 2018 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste,

Zojuist een bestelling geplaatst met ordernummer 105166668 klantnummer 1822425. Heb in mijn winkelwagen 2 keer de 554983.1 geplaatst na betaling zag ik dat er maar 1 in bestelling staat. Gebeld naar zooplus om dit probleem op te lossen zodat deze erbij gevoegd kan worden. Meneer (Jorit) gaf aan dat er geen problemen zijn met de website en dat het probleem bij mij ligt. Ik werk zelf ook op een internet webwinkel en ik weet echt wel hoe je een artikel toe moet voegen in een winkelwagen. Daarnaast bestel al meer dan een half jaar elke maand soms wel 2 keer per maand artikelen op deze webshop en ben daar altijd erg tevreden over. Maar ik ben zojuist zo slecht geholpen aan de telefoon dat ik nu mijn twijfels heb over wanneer er een klein foutje bevind dit op een klantvriendelijke manier op te lossen met de klant in plaats van te zeggen dat het probleem bij mij ligt en maar 1 artikel extra moet bestellen voor geen verzendkosten te betalen.
Uiteraard gaat het mij niet om de €2,99 verzendkosten maar wel op de manier dat er geen oplossing word gegeven en de schuld gelijk bij de klant legt!

Absoluut niet klantvriendelijk!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamieverhoeven