Klacht: Slechte service

op 06 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb 2 maanden gelede te horen gekregen dat ik binnen 10werken mijn telefoon binnen zou krijgen ik kreeg niks binnen dus neem contact op met Samsung hun vertellen mij dat er wat is is gegaan binnen het bedrijf ik kreeg 3dagen later een bericht dat ik me aankoopbon om moest sturen dit had ik gedaan week later nog niks gehoord dus ik bel terug krijg ik te horen dat ik binnen nu en 1week een bericht terug krijg heb ik het bericht binnen dat ze overnieuw naar het probleem moesten kijken ik contact op gezocht een week later krijg ik te horen ja binnen 10werkdagen krijg je je telefoon binnen 3dagen later kreeg ik ook mee mail te met erin geschat lever tijd 5werkendagen ondertussen was ik al weer 6werkdagen verder en had nog niks binnen dus ik zoek weer contact met Samsung krijg ik te horen ja ik kan er niks aan doen u zou heb meer gedult moeten hebben ik vraag netjes ja ik vind dit beetje slecht service zolang op een telefoon wacht ik zou wel meer info willen hebben over waar me telefoon blijft en of kan je me niet doorschakelen naar iemand die me wel kan helpen krijg ik vervolgens weer het antwoord ja meneer ik kan nu niet helpen u moet gewoon meer gedult hebben eind deze week krijgt u de telefoon binnen.

Ik zou graag meer informatie willen over waar me telefoon is eventueel wil ik er wel iets tegen over hebben staan wacht al bijna 2maanden op me telefoon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnogeurts98