Mijn Klacht:
27 December kreeg ik van Coolblue mijn wasmachine thuis bezorgd hij zou waterpas worden gezet maar dat ging ook niet goed . De bezorgers hadden de sleutel meegenomen om de poten te stellen . Dus ik de volgende dag gebeld naar Coolblue en mijn verhaal verteld was geen probleem ze zouden hem bestellen en na 3/5 werkdagen zou ik hem thuis gestuurd krijgen. Na 2 weken weer eens gebeld en mijn verhaal verteld was weer geen probleem zouden hem weer bestellen en na 35 werkdagen zou ik hem thuis bezorgd krijgen , de volgende dag werd ik gebeld dat het goed zou komen ??? Nu na meer dan een maand nog steeds niks , ik gebeld en toen kreeg ik een meisje aan de lijn die zei dat ik maar na de Gamma moest gaan en er 1 moest gaan kopen en het bonnetje naar hun stuurt ik me geld terug zou krijgen maar dat weiger ik omdat ik kosten moet maken met het openbaar vervoer , IK vroeg of er iemand van de leiding mij kon bellen dat zou dezelfde dag zijn ( gisteren) maar niet gebeld
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik excuus krijgt voor de hele slechte service en die stel sleutel thuis gestuurd krijgt
