Klacht: slechte service

op 31 januari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

27 December kreeg ik van Coolblue mijn wasmachine thuis bezorgd hij zou waterpas worden gezet maar dat ging ook niet goed . De bezorgers hadden de sleutel meegenomen om de poten te stellen . Dus ik de volgende dag gebeld naar Coolblue en mijn verhaal verteld was geen probleem ze zouden hem bestellen en na 3/5 werkdagen zou ik hem thuis gestuurd krijgen. Na 2 weken weer eens gebeld en mijn verhaal verteld was weer geen probleem zouden hem weer bestellen en na 35 werkdagen zou ik hem thuis bezorgd krijgen , de volgende dag werd ik gebeld dat het goed zou komen ??? Nu na meer dan een maand nog steeds niks , ik gebeld en toen kreeg ik een meisje aan de lijn die zei dat ik maar na de Gamma moest gaan en er 1 moest gaan kopen en het bonnetje naar hun stuurt ik me geld terug zou krijgen maar dat weiger ik omdat ik kosten moet maken met het openbaar vervoer , IK vroeg of er iemand van de leiding mij kon bellen dat zou dezelfde dag zijn ( gisteren) maar niet gebeld

Wanneer ik excuus krijgt voor de hele slechte service en die stel sleutel thuis gestuurd krijgt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Willem Tell

2 maanden geleden - Krijg net een mailtje van Coolblue zie hier onder Beste meneer Groeneweg, Naar aanleiding van het contact dat je hebt gehad met onze Klantenservice, stuur ik je dit bericht. Onlangs heb je aangegeven dat je graag de standaard meegeleverde moersleutel wenst te ontvangen. Het is goed te begrijpen dat je dit wenst te hebben, vandaar dat we enige tijd geleden een nalevering hebben aangevraagd maar zoals ik het heb begrepen, heb je deze helaas niet ontvangen. Na het lezen van je bericht ben ik direct in contact gegaan met LG en zij gaven aan dat de moersleutel op 05-01-2018 geleverd is en aangenomen door meneer/mevrouw van Beeken. Komt meneer/mevrouw van Beeken jou bekend voor ? Ik heb trouwens direct aan LG gevraagd de levering opnieuw te controleren. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Ismael van Coolblue Echt Coolblue er woont namelijk bij ons in de straat niemand met die naam , dus lul smoesjes van Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Willem Tell

2 maanden geleden - Na gebeld te zijn door jullie afgelopen Vrijdag 2-2-2018 zou die meneer van Coolblue mij vandaag terug bellen 5-2-2018 met een oplossing maar het is nu 19.30 uur maar wederom WEER niet terug gebeld voor de zoveelste keer ?????? En dit is geen bericht van Coolblue maar van Willem Tell

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 12 februari 2018 om 22:12 geantwoord

Beste meneer Tell,

Hartelijk dank voor uw klacht. Ik betreur ten zeerste dat we u meerdere keren over zo'n lange periode hebben moeten teleurstellen. Gelukkig zie ik dat, met behulp van mijn collega's, het probleem inmiddels is opgelost.

Ik vertrouw erop dat de aangeboden compensatie het lange en vervelende verhaal in goede orde afsluit. Bij deze sluit ik de klacht dan ook graag af. Mocht onze hulp toch nog nodig zijn, dan vernemen wij dat graag opnieuw van u.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Tell