Klacht: slechte service

op 28 december 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

Ik wil graag een klacht melden over het ROV.
Ik heb op 25-12-2017 de bus 300 om 15,41 van halte Holterbergweg in Amsterdam Zuid Oost naar Schiphol Plaza. Op mijn vraag aan dhr Peter Verkaik de chauffeur van lijn 300 of er ook snachts gereden werd om dat ik moest werken tot 02,30 kon hij geen antwoord geven omdat hij geen avond diensten draait. Ik vond dat een eerlijk antwoord en hij ging het vragen zei hij.

Toen ging hij contact opnemen met het ROV.
Op mijn vraag kreeg hij van dhr Imed het antwoord de bussen rijden volgens dienst regeling. geen ja geen nee. Op zijn reactie maar ik weet de dienstregeling niet kreeg hij het antwoord ze rijden volgens dienstregeling.

Dat is twee x zo gegaan. Het antwoord verbaasde mij
Ik vind dat een slechte service van de heer en heb hem dat ook gezegd.
Ik heb de app bekeken maar twijfelde aan de actualitiet van de app.
Ik heb dat ook gezegd en had nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Dus wist ik nog steeds niet of de bussen reden om half drie snachts.

Gelukkig kreeg dhr Verkaik van een andere medewerker wel een antwoord en was daarmee mijn vraag beantwoord.

Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt en een gesprek aangaat met dhr Imed.
Graag hoor ik van u een reactie

Vriendelijke Groet

Jan van der Kroon
janvdk01@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Ik ben content als er contact met mij opgenomen wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 25-12-2017