Klacht: Slechte service

op 21 december 2017 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb enkele problemen met het onderhouden van de website. De website-editor is erg onduidelijk over de geavanceerde instellingen (wel of niet mogelijkheden). Ik zoek een snelle contactinformatie en omdat 0900 nummers geblokkeerd zijn voor mij stuur ik een whatsapp bericht. Hier krijg ik eens in de 15 minuten of meer een bericht wat eigenlijk nog nietszeggend is. Daar komt bij dat er bij het eerste bericht wordt aangeraden om alsnog het 0900 nummer te bellen voor beter contact (geldtrekken?). Ik vind dat Yourhosting hiermee zijn klanten tekort schiet.

Wanneer Yourhosting duidelijkheid en goede service biedt zonder dit alleen te garanderen maar ook uit te voeren.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 27 december 2017 om 10:27 geantwoord

Beste Hellen,

Vervelend om te horen dat je contactmoment via WhatsApp met ons niet goed is bevallen. Het klopt inderdaad dat hulp over het maken van een website per telefoon makkelijker is, omdat wij dan direct mij u mee kunnen kijken. Daarnaast weten wij niet dat u geen 0900-nummers kunt bellen. Dit is geen geldtrekkerij. Voor een volgende keer zijn wij ook bereikbaar op +31 38 453 0752.

Zijn je vragen over Mijn Website inmiddels beantwoord? Zo niet, kun je ons een mail sturen naar webcare@yourhosting.nl. Wij beantwoorden deze graag alsnog voor u.

Groet René.

Alle klachten die gemeld zijn door Danswerkgroepjordanize