Klacht: Slechte service

op 09 december 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik vind het fijn om artikelen die ik bestel, eerst te beoordelen, en dan te betalen. Dat doe ik eigenlijk altijd. Bedrijven die deze keuze hebben, zoals wehkamp, zalando, bol.com, bedrijven die afterpay aanbieden, hebben mijn voorkeur, ik heb er nooit geen problemen mee, het loopt fantastisch. Behalve de bedrijven die Klarna als mogelijkheid aanbieden, Klarna doet moeilijk, geeft aan dat betalingen niet goed gekeurd worden, en geen aanwijsbare rede daarvoor. Die is er ook niet. Erg lastig.

Als Klarna eens een keer de service verleend, die hoort bij de betaal methode, om achteraf te kunnen betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 december 2017 om 13:59 geantwoord

Beste Desiree,

We begrijpen natuurlijk dat u het prettig vindt om achteraf te betalen voor uw online bestellingen. Zoals u aangeeft brengt dat een bepaald gemak met zich mee want u kunt dan eerst uw bestelling beoordelen voordat u betaalt.

Zo te zien heeft u al enkele keren in het verleden gebruik gemaakt van onze achteraf betaalmethode en ook gisteren is het u gelukt om een bestelling op achteraf betaling via Klarna te plaatsen.

Mocht het in de toekomt toch nog eens voorkomen dat het niet lukt, neem dan graag contact met ons op zodat we u verder kunnen helpen.

Ik wens u natuurlijk een prettige dag toe.

Groet, Brian

Heeft op 18 december 2017 om 12:42 geantwoord

Er is nog geen oplossing zolang ik telkens tegen hetzelfde probleem aan blijf lopen. Ook vanmorgen weer, geen mogelijkheid om voor Klarna te kiezen bij omoda.. zie klachtencompas, daar staat mijn klacht uitgebreid omschreven

Alle klachten die gemeld zijn door Deesje69