Klacht: Slechte service

op 12 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Onze spiegelkast heeft een beschadiging vanuit de fabriek. Dit is direct gemeld na plaatsing bij Brugman hun antwoord was het wordt niet vergoed maar wel 20% korting op een nieuwe.
Direct een klacht ingediend bij de geschillencommissie.
En opeens kan het wel naar de kosten voor de geschillencommissie kan je naar fluiten.
Service kennen ze niet als het hun fout is maar wel korting.

Als de kosten worden vergoed

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 17 oktober 2017 om 09:00 geantwoord

Geachte heer Van den Brink,

Uw review is in goede orde ontvangen. Spijtig om te horen dat wij u niet het antwoord hebben kunnen geven die u graag verwacht had.
Wij hebben u op 3 oktober jl. laten weten dat wij overgaan tot een kosteloze levering en vervanging van de spiegelkast. De melding van de geschillencommissie was op dat moment nog niet bekend bij ons.
Op het moment van aanmelding tot het moment dat De Geschillencommissie de zaak aanhangig maakt bij de tegenpartij, heeft u de tijd om de zaak kosteloos af te melden. Hiervan heeft u echter geen gebruik gemaakt.

Bianca Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 17 oktober 2017 om 11:33 geantwoord

Beste Brugman.

De klacht vindt ik is nog niet opgelost want eerst moet je bij jullie een officele klacht indienen om vervolgens je gelijk te krijgen.

De houding van Brugman hoort niet bij zo klacht.

eerst gaan jullie het verhalen op de aannemer vervolgens dan maar met korting aanbieden.

En als je een klacht indiend is het opeens een foutje.

Ze zullen de klacht intrekken bij de geschillencommisie naar verwacht van ons geen reclame over Brugman eerder negatieve reclame.

Ook heb ik naar de voorwaarde gevraagd van de totaaldaels naar deze heb ik ook nog niet ontvangen

De aannemer heeft ook nog schade gemaakt met de sloop dus deze krijg je nog want Brugman is de hoofdaannemer.

De schade is op 2 plekken zijn ze met hakken door de muur gegaan.

ik sluit af met de kreet NOOIT MEER een brugman want service kennen ze niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Info@asbestland.nl