Klacht: slechte service

op 16 oktober 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

e-bike gekocht bij Wehkamp. na 4 maanden 2 klachten over de trapas en spaken die er spontaan uit vliegen. Na 7 telefoontjes komt er iemand de spaken repareren na 3 dagen komt nr.2 de fiets ophalen en contstateerde dat “er iets mis is met het wiel” de trapas moet vervangen worden.
nu 4 weken zonder fiets en geen idee wanneer en hoe dit wordt opgelost heb ik geen enkel vertrouwen meer in Wehkamp en nog minder in de leverancier [Wininc

Gewenste Oplossing:

ik wil zo spoedig mogelijk een nieuwe fiets aangezien ik in de reparatie geen enkel vertrouwen meer heb.
Andere mogelijkheid, haal de fiets op en geef mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 08 november 2011 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels in een persoonlijk contact tot een oplossing gekomen.

Heeft op 10 november 2011 om 12:13 geantwoord

kreeg de fiets uiteindelijk na 4 weken terug. 3 weken later weer hetzelfde probleem en heb ik wehkamp gevraagd om de fiets terug te nemen. Het vertrouwen in de fiets is weg. vandaag [ 1 dag na de klacht ! } heeft Wehkamp de fiets terug gehaald en krijg ik volgende week mijn geld terug. klasse

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Trace