Klacht: slechte service

op 05 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 17 oktober 2011 om 16:11 geantwoord

De voorraad komt deze week binnen en de artikelen worden eind volgende week uitgeleverd. Excuses gemaakt.

Reactie van de melder van de klacht inkiepinkie

6 jaren geleden - nog steeds de bestelling niet binnen ondanks toezegging na klacht. Dit is pure oplichting!!!

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op teruggave zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een storing is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door inkiepinkie