Klacht: Slechte service

op 25 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Het is niet de eerste keer dat ik wat bij Coolblue bestel. De vorige keer was ik tevreden met de service. Maar wat er de afgelopen 2 dagen gebeurd is slaat echt alles.
Ik heb voor mijn studie een laptop besteld en omdat ik niet kon wachten heb ik er voor gekozen om 10 euro te betalen om hem de zelfde avond nog te krijgen. En je raad het al de bestelling kwam de zelfde avond niet, de bezorger had in het systeem gezet dat ik niet thuis was terwijl ik gewoon thuis was. De zelfde avond nog een belletje gegeven aan Coolblue en deze klacht doorgeven. Na veel gezeur werd mij beloofd dat ik 10 euro terug zou krijgen en daar komt het mooiste dat ik hem de volgende ochtend tussen 8 en 1 zou krijgen.
Dan breekt de volgende morgen aan en eigenlijk raad je het al de jongen bij de klantenservice had helemaal niks voor me geregeld. Ook mn pakketje kwam niet tussen 8 en 1 want ik had niet eens een track an trace nummer gekregen.
Meteen heb ik weer een belletje gegeven en mijn ongenoegen geuit. Deze dame (Kavita) gaf ons gelijk dat de jongen ons gister beroerd had geholpen. Maar kon er zelf niks beters van maken. Het enige wat ze er van konden maken is dat ik mn pakketje weer de volgende dag zou krijgen. Dit keer heb ik wel een track and trace nummer gekregen dus dit is nog even afwachten. Ook werd mij een cadeau aangeboden om me nog enigszins tevreden houd maar eigenlijk wilde ik op t zelfde moment mn geld nog terug om mijn product ergens anders te kopen. Maar ook dit was drama want het geld kon pas aan het einde van de week worden teruggestort.
Dit zorgt ervoor dat ik alsnog lang moet wachten op mn laptop.
Nu alleen nog afwachten of ik hem morgen nog echt krijg.

Er worden mij Dingen beloofd zoals cadeaubonnen en cadeaus maar dat geld dat daar aan besteed word zouden jullie ook in een koerier kunnen stoppen zodat je je klanten (tevreden) houd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 25 augustus 2017 om 22:44 geantwoord

Hey Devin,

Vervelend om te horen dat jouw laptop nu twee dagen later geleverd gaat worden. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je hier aardig van baalt en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Houd je ons op de hoogte van de levering morgen? Als wij verder nog iets voor je kunnen doen, horen wij dat uiteraard graag van je.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Devin99