Klacht: slechte service

op 09 augustus 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik heb voor een groot bedrag badkamer spullen besteld bij Hornbach. Heel erg veel gedoe betreft leveringen en destijds al wel meerdere keren met ze aan de telefoon gehangen. Het bad dat we hadden besteld bleek stuk, deze zouden we retourneren omdat het te lang ging duren om op een nieuw bad te wachten.

Nu bijna 6 weken later nog mijn geld niet hiervan teruggekregen. Ik heb al 10x met ze aan de telefoon gezeten dat ik het schandalig vind. ben al meerdere keren gebeld met de zelfde vraag “wie heeft het bad bij u opgehaald”. Deze werd 2 dagen na melding opgehaald (zonder afspraak gemaakt te hebben waardoor mijn oude oma alles alleen de vrachtwagen in moest tillen) en transsport bedrijf is de dag daarna nog eens gekomen terwijl het bad al opgehaald was.

Nu heb ik Hornbach het bewijs gestuurd dat het bad is opgehaald en hoor ik nog steeds niets. Ik word van de een naar de ander doorverbonden en ze werken allemaal langs elkaar heen. Voor mij nooit meer Hornbach.

ze moeten mijn geld terug storten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

9 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:11 geantwoord

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:25 geantwoord

hoe kan ik nou hebben gezegd dat het bad 6-6 is opgehaald terwijl ik het bad toen nog niet eens in huis had.......... jullie zijn niet echt goed met de feiten. Mijn bestelling is pas ergens rond 13-6 aangekomen.

Maar prima. Ik heb mijn geld ontvangen. Zal alleen niet meer bij jullie bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door selina_20