Klacht: slechte service

op 21 juli 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bundel sinds kort van 1250 mb (1,25 GB). mijn data is bijna op en ik ga morgen op vakantie dus wou ik graag mb’s bijkopen. dit lukte niet dus heb ik gebeld na klantenservice. hier werd me duidelijk gemaakt dat dit alleen kon met dataplafond. deze kon pas vanaf volgende maand van start gaan. dit zouden ze standaard moeten invoeren want dit is helemaal niet fijn. geen enkele optie om bij te kopen nu en over bundel gaan is heel duur.
liefst zou ik mijn abbonoment nu al opzeggen

Gewenste Oplossing:

als er iets wordt geregeld waardoor ik op mijn vakantie wel 3G heb omdat er op terschelling geen openbaar internet bijna is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Youfone

Heeft op 25 juli 2017 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door annegrubben