Klacht: Slechte service

op 25 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar weken geleden iets besteld bij de h&m. Dit zou 2-3 werkdag later geleverd worden. Nooi gebeurt, een week later heb ik zeld maar gebeld. Hele lange wachtrij ik geloof een kwartier terwijl er wordt aangegevem dat het 5 min zou duren (?!?)
De mevrouw aan de telefoon weet zelf niet eens waar mijn pakket is gebleven er werd aangegeven bij haar dat het geleverd was 3 dagen na bestellen. Vervolgens zegt ze dat ik mijn geld terug zou krijgen met een bon voor gratis verzendkosten voor volgende bestelling. Nooit meer van mn leven dat ik iets ga bestellen daar.
Het zou max 2 weken duren voor dat ik mijn geld terug zou krijgen maar na 17 dagen niks heb ik zelf maar weer gebeld. Nu blijkt er een storing te zijn geweest en weet ze niet te vertellen wanneer ik mijn geld terug kan krijgen. Ik vind dit zo slecht he ben helemaal klaar met die winkel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zsm mijn geld terug en een vergoeding

Alle klachten die gemeld zijn door S van der laarse