Klacht: Slechte service

op 15 juli 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

6 weken geleden heb ik de half-jaarlenzen weer besteld. Het duurde twee weken en toen ben ik maar gaan bellen met het filiaal in Ridderkerk. Ze hadden nog niets binnen gehad maar dat zou snel komen. Week later heb ik weer gebeld en nog steeds niets maar hij had wel twee paslenzen (die na een week al weer irriteren). Na wederom een week heb ik maar weer gebeld en toen waren ineens mijn linkerlenzen er wel maar de rechter niet. Weer een setje paslenzen gekregen maar ook die gaan snel irriteren. Na twee weken maar weer langs de winkel gegaan en daar lag weer een setje paslenzen maar geen rechterlenzen.
Dat een product door omstandigheden niet geleverd kan worden, kan ik mij voorstellen maar ik moet er steeds achteraan bellen, ben inmiddels al 5 keer in de winkel geweest (betaald parkeren) en elke keer hoor ik ‘ik doe mijn best voor u’ maar vervolgens hoor je niets meer.

Dat ik niet steeds moet bellen hoe het ervoor staat en naar de winkel moet rijden om weer een setje paslenzen te halen. Dat kost mij tijd en geld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 25 juli 2017 om 16:18 geantwoord

Beste heer Schippers, zoals telefonisch besproken nemen wij uw ervaringen zeer serieus, het is spijtig dat uw bericht niet direct goed opgepakt is. Wij zijn blij dat u in ieder geval inmiddels wel de juiste lenzen heeft ontvangen en danken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door PeterSchippers