Klacht: Slechte service

op 16 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben op 5 Juni voor het eerst een bestelling geplaatst online bij Coolblue. Volgende dag zou het geleverd worden. Nou mooi niet. 9 Juni hebben wij dit moeten annuleren ivm met een weekend camperen, tent dus niet geleverd. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice was de reden het was drukker dan normaal. Geannuleerd en het geld zou binnen 3 tot 5 werk dagen terug gestort worden op onze rekening. U raadt het al. Het wordt maandag het is drukker dan normaal. Alweer een weekend camperen kunnen annuleren. Bij vragen naar uitleg werd er door de klantenservice de hoorn erop gegooid omdat ik iets te overstuur werd. Terug gebeld de volgende medewerker trok het.waarschijnlijk ook niet want die gooide ook de hoorn erop. Tuurlijk heb ik mijn stem verheefd, maar dat is meer dan logisch als ik 2 weekende heb moeten annuleren en bij de klantenservice alleen een lijstje wordt afgewerkt met wat wordt opgedragen. Totaal geen begrip voor de klanten die met het probleem zitten. En fan zo worden behandeld.

Ik wa stevreden geweest als het binnen 24 uur was geleverd.
Of er was gekeken naar een oplossing.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Beste mevrouw Roele, Zojuist hebben wij ook jouw review via Kieskeurig ontvangen en hierop gereageerd met de vraag om ons te voorzien van het ordernummer. Echter heb je via Klacht.nl wel jouw adresgegevens doorgegeven waarmee wij ook de bestelling hebben gevonden. Gelukkig hebben wij vandaag een retourboeking in gang gezet zodat het aankoopbedrag weer op jouw rekening wordt gestort. Helaas kunnen wij de handelingen voor het terugstorten niet versnellen. Dit betekent dat het geld binnen 3 werkdagen op jouw rekening verschijnt. Voor nu adviseren wij jou om jouw bankrekening in de gaten te houden. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Jjacoba