Klacht: Slechte service

op 05 januari 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mij speakerset voor reperatie aangemeld bij Ce Repair. Voor het ophalen € 15 betaald. Ik kreeg een bericht van Post.nl dat het apparaat wordt opgehaald maar tijstip was nog niet bekend. Post.nl had in de middag het apparaat niet opgehaald. Ik heb CE Repair daarover in de middag nog gebeld. Mij werd verteld dat ik nog geduld moest hebben want de dag is nog voorbij. In de avond heb ik een bericht naar CE-Repair gestuurd dat het apparaat niet is opgehaald en dat ik mijn € 15 terug wilt hebben. De volgende dag kreeg ik een bericht van Ce-Repair dat ik een foutieve postcode heb doorgegeven en dat ik de €15,00 niet terug krijgt. Ik heb Ce-pair daarover gebeld en zij zeggen dat zij aan post.nl kosten kwijt zijn en om die reden de €15,00 niet terug krijgt. Ik snap niet waarom post.nl kosten heeft. ZIj hebben immers niets opgehaald. Ik moet het hiermee doen.

Ik was tevreden geweest als CE-Repair mijn apparaat alsnog liet ophalen door post.nl. Voor een zo'n foutje van het verkeerd doorgeven van een postcode wordt je dus gestraft. Ongebegrijpelijk service. Ik had immers ook gebeld naar CE-repair. Waarom hebben ze in het telefonischj gesprek niet aan mij doorgegeven dat de postcode verkeerd was? Adres was wel goed.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van CE Repair Services

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw klacht onderzocht en geven u onderstaand de uitkomst daarvan. Op 02-01-2017 heeft u online een reparatie bij ons aangemeld. Bij het invullen van de gevraagde gegevens heeft u zelf uw postcode en het huisnummer ingevuld. Op basis daarvan is er een afhaalopdracht aan PostNL gegeven. PostNL is naar het (door uzelf foutief opgegeven) adres gegaan maar kon de reparatie daar als vanzelfsprekend niet ophalen. PostNL heeft kosten gemaakt en is niet bereid om te betalen voor een niet aan hen verwijtbare oorzaak en zal derhalve niet crediteren. Daar ook CE Repair Services, gegeven de bovenstaande feiten, niets te verwijten valt is het irreëel om te verwachten dat zij de kosten draagt. Met vriendelijke groet, CE Repair Services

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 19 juli 2017 om 15:43 geantwoord

Geachte heer,

Wij sluiten om boven gegeven reden deze klacht. Uw klacht is ongegrond.

Ter verduidelijking: U heeft bij PostNL zelf een ophaalopdracht geplaatst en zelf een verkeerde postcode ingevuld. CE Repair Services kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor door derden (de klant) verrichte handelingen (zij heeft de opdracht niet verstrekt en niet geplaatst). Eveneens kan CE Repair Services niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten die door derden (de klant) zijn gemaakt (CE Repair heeft geen postcode aan PostNL doorgegeven).

CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Baboeram