Klacht: Slechte service

op 05 januari 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mij speakerset voor reperatie aangemeld bij Ce Repair. Voor het ophalen € 15 betaald. Ik kreeg een bericht van Post.nl dat het apparaat wordt opgehaald maar tijstip was nog niet bekend. Post.nl had in de middag het apparaat niet opgehaald. Ik heb CE Repair daarover in de middag nog gebeld. Mij werd verteld dat ik nog geduld moest hebben want de dag is nog voorbij. In de avond heb ik een bericht naar CE-Repair gestuurd dat het apparaat niet is opgehaald en dat ik mijn € 15 terug wilt hebben. De volgende dag kreeg ik een bericht van Ce-Repair dat ik een foutieve postcode heb doorgegeven en dat ik de €15,00 niet terug krijgt. Ik heb Ce-pair daarover gebeld en zij zeggen dat zij aan post.nl kosten kwijt zijn en om die reden de €15,00 niet terug krijgt. Ik snap niet waarom post.nl kosten heeft. ZIj hebben immers niets opgehaald. Ik moet het hiermee doen.

Ik was tevreden geweest als CE-Repair mijn apparaat alsnog liet ophalen door post.nl. Voor een zo'n foutje van het verkeerd doorgeven van een postcode wordt je dus gestraft. Ongebegrijpelijk service. Ik had immers ook gebeld naar CE-repair. Waarom hebben ze in het telefonischj gesprek niet aan mij doorgegeven dat de postcode verkeerd was? Adres was wel goed.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Baboeram