Klacht: slechte service

op 30 november 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 24-11-2016 heb ik een paar schoenen gekocht (nike huarache ultra)
de verwachte levertijd was ”op” of ”voor” 26-11-2016 (zaterdag) ik heb die weekend zelf gewerkt maar mijn ouders waren thuis om het pakketje op te wachten. toen ik thuis was was mijn pakket nog steeds niet geleverd. later op die avond heb ik nike gebelt (kon alleen in het engels omdat het weekend was) ik heb gevraagd waarom het er nog niet was en wat de problemen waren die jongen kon amper engels praten door de telefoon en volgens hem kwam het door black Friday… ik had aan de meneer gevraagd of ie mij de volgende dag kon bellen (zondag) om mij informatie te geven hoe het ervoor stond (de zondag heeft de meneer mij niet gebelt en geen informatie gegeven)

Gewenste Oplossing:

ik wil graag korting op mijn schoenen, ik heb 2 mensen laten wachten op een pakket wat niet binnen kwam en nog steeds niet binnen is (het pakket word vanavond geleverd) een dikke week te laat en daarom wil ik korting op mijn product. ik vind dit niet kunnen van zo groot bedrijf als nike ik vind dat ze beter personeel moeten inhuren die wel goed engels kunnen praten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

Alle klachten die gemeld zijn door MitchDe