Klacht: slechte samenwerking met huidige gezinsvoogd

op 05 april 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

hierbij dien ik een klacht in tegen mijn huidige gezinsvoogd.
er is totaal geen vertrouwensband en ik wordt steeds geconfronteerd met mijn verleden. ik ben op dit moment hard bezig om mijn leven weer op poten te krijgen ondanks dat er nog een hoop op me afkomt. mijn moeder is ernstig ziek en komt op korte termijn te overlijden. ik ben in de tussentijd al twee familieleden verloren aan de zelfde ziekte in hele korte tijd. maar ik regel nog steeds mijn zaken en werk overal aan mee. nu gooit de gezinsvoogd het op dat ik emotioneel niet beschikbaar ben voor mijn dochter en worden niet alleen de bezoeken geminderd maar ook het belcontact is gestopt. er wordt totaal niet gekeken naar de zaken die wel goed gaan en alles wordt negatief gezien. ik heb al een aantal keren aangegeven dat ik een andere gezinsvoogd wil maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven. nu lopen de spanningen zover op dat er wordt gezegt dat ik me nergens aan hou en ik niet mee wil werken. maar de gezinsvoogd blijft me alleen maar confronteren met wat er in het verleden is mis gegaan en dat ik niet in staat ben zelf voor mijn dochter te zorgen. dus bij deze dien ik een klacht in en wens ik zo snel mogelijk een andere gezinsvoogd te krijgen. anders ben ik verplicht om het voor de rechter te laten komen want ik ga niet meer met haar samenwerken op deze manier. ik heb alle bewijzen nu op papier dat er vooruitgang zit in mijn leven en ik ben er nu echt klaar mee… ze beld me zelfs na werktijd vanuit huis op met haar zoontje op de achtergrond (huilend) en gaat dan tijdens ons gesprek met hem praten. sorry maar ik vindt dat grofschandalig als gezinsvoogd zijnde. ze weet hoe zwaar ik het heb dat mijn dochter in een pleeggezin zit en dan doe je zoiets. het wordt hoog tijd dat hier wat mee gedaan wordt voor het de spuigaten uit gaat lopen en ik straks de schuld krijg dat ik mijn best niet doet. want we hebben al meerdere pogingen gedaan om het op te lossen en tot nu toe is er nog steeds niks veranderd!!… ik ga ook een klacht indienen bij het akj omdat ik vindt dat ik recht heb op een andere gezinsvoogd. dit wordt nu al de zoveelste klacht en ik blijf net zolang doorgaan tot ik eindelijk eens serieus genomen wordt.

ik ben pas tevreden als er eindelijk eens geluisterd wordt en er een andere gezinsvoogs wordt aangesteld! anders ben ik verplicht andere maatregelen te gaan nemen en een klacht tegen de wsg in te dienen. dus hopelijk wordt er nu eens wat gedaan waardoor ik dus wel kan laten zien dat ik mn best doe en dat ik op nieuw wil beginnen ipv steeds geconfronteerd te worden met mijn verleden en de dingen die er fout zijn gegaan. want wat ik ook doe het wordt niet gezien.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:31 geantwoord

Geachte mevrouw Van Haren, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 5 april 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door diana2008