Klacht: Slechte retourservice

op 17 augustus 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

On langs bestelde ik een deurbeslag (online) bij hornbach. Ik had dit uiteindelijk niet nodig en wilde dit retourneren. Er zat een ‘pakbon en retourlabel ‘ in éen bij. Ik heb gebeld of ik daarmee deze bestelling kon retourneren via post nl. De dame van de klantenservice zei dat dit kon. Eenmaal bij Postnl bleek dit niet te kunnen. Ze vroegen om een juist antwoordnummer erop te noteren, dan kon het wel. Ik belde hornbach terug en aan de telefoon werd mij gezegd dat er geen antwoord nummer telefonisch gegeven kon worden maar ik een nieuwe retourlabel zou krijgen. Eenmaal thuis werd ik gebeld dat ik op een mail moest reageren. In de mail werd gevraagd om een dag tussen 8:00-18:00 thuis te blijven om het pakje af te halen. Ik reageerde gelijk op de mail , waarin de optie voor de maandag werd gegeven. Ik vond het wat vervelend want in een verhuizing is het niet handig een hele dag hier aan op te offeren. Ik had ruim binnen kantoortijden gereageerd en direct na het bellen je (op vrijdag ). Ik bleef maandag thuis. Om 17:30 had ik nog niemand gezien en bekeek ik mijn email. Er was een mail gestuurd dat ze vrijdag middag al dicht waren en ze het verzoek niet meer op maandag konden uit voeren. Ik moest een nieuwe dag opgeven. Teleurgesteld belde ik Hornbach. Er werd mij gezegd dat alsnog geregeld zou worden dat ik een retourlabel zou krijgen. Twee dagen later werd ik gebeld dat het niet kon en ik een nieuwe dag moest opgeven. Of ik kon het bij een vestiging terug brengen. Ik woon in Rotterdam Zuid dus echt in de buurt is dat niet.

Alsnog het beloofd retour label sturen zodat ik zoals afgesproken gewoon het pakketje bij postnl kan brengen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Deurbeslag retour