Klacht: Slechte reparatieservice

op 06 november 2017 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Laptop opgestuurd vanwege freeze probleem terwijl hij nog maar een jaar oud was. Toen ik de laptop terug kreeg bleek de linkermuisknop op het mousepad defect. Opmerkelijk dat ze dat bij de controle niet opgemerkt hebben of hebben gedacht dat ik het niet zou merken. Ook werd de doos waarin de laptop was verzonden niet mee terug gestuurd, daar kan asus natuurlijk ook helemaal niets aan doen.
Opnieuw melding gemaakt voor reparatie en nu ligt de laptop al drie weken op de plank te wachten op een onderdeel. Beetje jammer dat het allemaal zo lang moet duren, maar asus kan er natuurlijk niets aan doen. Pas tien dagen na verzending is het onderdeel besteld, terwijl dat al gedaan had kunnen worden voordat de laptop überhaupt werd teruggestuurd na de vorige reparatie of na de melding. Maar daar kan asus ook niets aan doen.
Je staat volkomen machteloos zonder laptop en enige invloed op het trage proces. Asus geeft aan nergens iets aan te kunnen doen. Ik heb in ieder geval spijt dat ik de laptop ooit heb opgestuurd voor de eerste reparatie.

Achteraf valt weinig te wijzigen. Ik ben nu ruim een maand mijn laptop kwijt aan valse beloftes heb ik niets meer.
Misschien zou het reparatieproces herzien kunnen worden en sneller kunnen worden opgetreden wanneer producten opgestuurd worden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenbx