Klacht: Slechte reparatie

op 12 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn telefoon waarbij de display siet meer werkte terug gebracht naar phonehouse. Deze hebben de telefoon naar de reparatie centra’s van Samsung opgestuurd. Ze hebben daar de display module vervangen. Echter heb ik na een week nadat ik wat wilde luisteren met een oordopje gemerkt dat ze de oordopje ingang hebben gemold. Wanneer ik telefoongesprekken via luidspreker voer dan komen er rare geluiden krijg ik van anderen te horen. Nu hebben ze een telefoon die voor het eerst stuk is gegaan gemaakt, maar bepaalde andere dingen gemold. Heel jammer dit. Hoe kan ik nou Samsung en de reparatie centra’s vertrouwen? veel vragen komen er bij mij op. Zijn de monteurs wel bevoegd? Behandelen ze mijn telefoon wel goed? Is het zo moeilijk om een display te vervangen zonder te mollen?

Nou morgen ga ik weer terug naar Phonehouse. Ik wil liever dat ik mijn telefoon niet opstuur, omdat ik niet weet wat er gebeurt met mijn telefoon. Wel ben ik benieuwd of het dit keer wel goed gaat met de reparatie.

Graag wil ik antwoord op mijn vragen!!

Groeten, Gulsen

Ik ben tevreden als mijn telefoon gerepareerd is. Ik hoef geen nieuwe ofzo, maar nu is mijn telefoon opengemaakt en wie weet wat er over drie maanden kan gebeuren, wanneer de garantie voorbij is......

Dus gewoon een goed gerepareerd toestel!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serhat06