Klacht: slechte produkten en geen reactie op email AH

op 01 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 9 Augustus heb ik onderstaand bericht naar Albert Heijn hoofdkantoor gestuurd en tot op de dag van vandaag nog geen reactie dus dan maar via deze site Hak heeft wel netjes binnen 2 dagen gereageerd en ik moet zeggen dat ze het keurig opgelost hebben dat is iets wat ik van de Albert Heijn zeker niet kan zeggen ik hoop dan ook alsnog een reactie te ontvangen

Wij hebben vandaag voor 2 personen boodschappen gedaan bij jullie winkel aan de dalem promenade te Tilburg

Aardappelschijfjes spek en ui met Hollandse roerbakgroenten en krokante kipschnitzel
En appelcompotte van hak

De aardappelschijfjes waren als blok verpakt waardoor het al als puree in de pan uitkwam. En er dus echt niets van te maken viel

De kipschnitzels waren muf en zaten vol met pezen dus ook niet bepaald smakelijk

Daarbij kwam dan als klap op de vuurpijl ook nog een prachtige blonde haar in de appelmoes (klacht al ingediend bij hak)

Natuurlijk begrijpt u dat we de groentes hebben kunnen weggooien omdat de rest niet te eten was

Aardappels spek en ui
8718265510739
19-09-2015

Krokante kipschnitzel
8718265741157
15-08-2015

Wanneer albertheijn reageert en een passende oplossing bied voor de slechte produkten en daarbij de nog slechtere service

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

5 jaren geleden - Nog steeds niks van de Albert Heijn, nou nou wat een winkel en dat zegt service te bieden

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]1