Klacht: Slechte Producten Slechte Service

op 28 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik ben zo boos! Onderstaande mail verstuurd. Het enige wat je als antwoord terug krijgt via dat geweldige social media van ze is Gebruikersschade en langs service punt gaan. Tsja zo ken ik er ook nog wel een paar.. iemand misschien opzoek naar een baan bij de klantenservice? Weinig nadenken en afpoeieren. En vooral niet spreken o er ondeugdelijke producten vooral hoesjes in combinatie met bescherming!

Helaas kon ik niet een direct emailadres vinden voor klachten. En het feit dat ik op sociale media veel lees over het slecht afhandelen van klachten.. vrees ik het ergste.

Ik heb namelijk nog geen maand geleden een Samsung S8+ gekocht. Dit was een beste stap na jaren trouwe IPhone gebruiker.
Aangezien ik erg zuinig op mijn telefoon ben heb ik via de Wehkamp een hoesje aangeschaft. Het hoesje met led. Omschrijving : beschermt tegen krassen en stoten.
Dat lees je uiteraard graag als je een hoesje koopt tegen bescherming… Ik bedoel telefoon is mooi genoeg, hoesje maakt dit zeker niet mooier. Maar goed..
Ongeluk zit ook in een klein hoekje.

Gekozen voor het hoesje van jullie eigen merk. Dat moet wel goed en beschermd zijn..daar is over nagedacht zou je denken gelet op soort telefoon etc..
En zo werd het ook omschreven!!!

Nou niet Dus!

Mijn gloednieuwe telefoon is vanavond bij aankomst bij de auto gevallen. En bescherming van het hoesje helemaal niets! Ik heb nu een barstje in mijn scherm ik kan wel huilen! Dit was ook een hoesje van ruim 40 euro!!! Wat nou beschermend!!! Met een open flapje die niet dicht kan.

En ja een hoesje is geen garantie maar jeetje dit is wel heel erg. Wat binnen met telefoon gebeurd oke….maar met een hoesje moet je de buitenkant op zn minst kunnen beschermen! Jullie eigen merk pff dan zoveel geld en kapotte telefoon.

Dit is allesbehalve oke.
Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen. En verneem dan ook graag spoedig een reactie.

Met vriendelijke groet

Ten eerste als klantenservice ook echt service is
Tuurlijk ben ik boos, maar dan hoeft die mevrouw haar stem niet te gaan verheffen

En klacht serieus nemen en doorstuurde naar de juiste afdeling

Oplossingsgericht waren en daarnaast..

Als ze toestel hadden vervangen of tegemoetkoming in De kosten van een nieuw beeldscherm

Of een hoesje hadden aangeboden die na hen idee wel goed beschermd zou zijn.. dan vraag ik me af of ze weten wat dat woord betekend mar goed

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cori3n