Klacht: Slechte parkeerindicatie en slechte klantbehandeling.

Inaki op 11 september 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Slechte tijden,
Ik zou deze brief willen beginnen met een groet, maar de waarheid is dat ik vandaag nogal pessimistisch ben.
De reden is een klein incident dat zich gisteren heeft voorgedaan, maar dat laat me eens weer zien hoe weerloos wij de burgers zijn.
Gisterochtend nam ik mijn 15-jarige dochter mee naar de Efteling aangezien ze allemaal met de Willem 2 college gingen.
Toen we met de auto kwamen was alles heel goed geregeld en ze vertelden ons heel goed waar we heen moesten rijden.
’s Middags om 16:00 ging ik haar ophalen, tot mijn verbazing was er niemand om je de weg te wijzen, dus net als veel andere auto’s kwamen we zonder te willen op de parkeerplaats, er is geen slagboom bij de ingang en je weet niet of je binnen of buiten bent!
Bij de uitgang vonden we een slagboom, ik stapte uit de auto en ging met de medewerkers praten om vriendelijk uit te leggen wat er met mij was gebeurd.
Ze begonnen me meteen te vertellen dat ik 12,50 euro moest betalen en dat als ik een fout had gemaakt het niet hun probleem was, ze me vertelden dat er borden waren die aangaven waar je heen moest en dat ik het had moeten leren toen ik heb mijn rijbewijs gehaald, ze zeiden dat ik moest betalen omdat ze me zo leerden!
Ik liet ze het kaartje van mijn dochter zien, het was voor maar één persoon en het leek erop dat het van het Willem 2 college was, maar ze wisten vanaf het begin dat ik de waarheid sprak, de discussie was daar nooit op gericht.
Ik vertelde hen dat ik hun supervisor wilde spreken, aangezien het drie zeer jonge en onervaren kinderen waren, maar ze weigerden, ik vroeg om een klachtenformulier en ze hadden niet beschikbaar voor de klant.
Het leek me een erg oneerlijke situatie, daarom wil ik het even melden.
Maar het meest verontrustende was dat in de 10 minuten dat de discussie duurde ongeveer 10 mensen met hetzelfde probleem verschenen, en de meesten betaalden zonder zelfs maar te protesteren.
Als zoveel mensen het bij het verkeerde eind hebben, moet er iets mis zijn.

Mijn geld terug, 12,50 euro, en verontschuldiging voor de slechte behandeling en een verbetering van de indicatie dat u een betaalde parkeerplaats oprijdt, met de mogelijkheid om te keren als u een fout maakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inaki