Klacht: Slechte oplossingkind in gevaar

Snoezepoes op 04 april 2018 over William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in de categorie Zorginstellingen

Mijn neefje is in Enschede geplaatst, vader woont in Amsterdam. De afstand is veel te groot waardoor er elk weekend veel stress is i.v.m. bezoek, financieel ook een veel te zware belasting. Er zijn meerdere dingen die niet goed gaan in het gezin, De heer X blijft volhoiden dat het de beste oplossing is. Onlangs is het kind van 20u tot 8u weggelopen, doodsangsten gevoeld en dan zit je zover, het kind heeft aangegeven weer weg te gaan lopen, hij wil niet meer bij dat gezin. Vader heeft hem niet meer teruggebracht en de heer X blijft volhouden dat het kind terug moet. Bewust kiezen om een kind terug te brengen naar de plek, waar t kind niet veilig is! Dreigen met de Raad van Kinderbescherming (onder toezichtstelling) klachten die meerdere malen gemaild zijn naar de heer X werden niet beantwoord of in behandeling genomen. Het enige wat er wordt gezegd: Het is de beste oplossing! We hebben geen andere plek in de buurt van vader. Hoe kan je dit een goede oplossing vinden! In mijn ogen breng je bewust een kind in gevaar!
Ik vind dit een zeer ernstige en slechte omgang met kinderen!

Ik ben pas tevreden als het kind in de buurt van vader geplaatst wordt, waar het kind goed verzorgd wordt en het kind tevreden leeft en dat is nu noet het geval ook al beweert iemand vanuit zijn luie stoel van wel!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Snoezepoes