Klacht: slechte onderhoud en hygiene

op 26 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

ik ben lid bij de vestiging in voorburg en ik heb daar klachten over.
ten eerste de aparatuur en onderhoud alle bankjes zijn los of kapot. dit is al een paar maanden zo en de toestellen die kapot gaan duurt een hele tijd voor die gemaakt worden dit is erg vervelend zeker als er maar 1 van is zoals de kabel cros ruim 2 weken kapot geweest dek platen los, bescherm kapjes eraf waardoor je je open haalt van aparaten.
de 2 punt hygiene de wc zien er regelmatig vies uit zoals over de grond heen geplast wc onder de stront de aparatuur slecht schoon gemaakt zo als de banken van aparatuur en losse banken de zeep en doekjes vaak op en wordt dan dagen niet bij gevuld.
de opruiming in de zaal van dumbels en schrijfen die overal liggen of op aparatuur hangen waardoor je contenu aan het spoor zoeken ben of een andere ze rotzooi aan het opruimen ben om te kunnen trainen en hier weinig tot geen toezicht op wordt gehouden.
punt 3 waarom loop voorburg zo achter met de rest van de vestigingen.
zoals zuiderpark op en top eruit ziet en meer vestigingen (wij komen in meerdere vestigingen zoals zuiderpark dordrecht delft de werf enz. maar geen een komt in de buurt van voorburg zo slecht.
punt 4 de communicatie naar leden toe er zijn meerdere geweest die een mailtje hebben gestuurd en de reactie vanuit jullie laat te wensen over van alle mailtjes die erover zijn gestuurdt is er maar een die antwoord heeft gehad sommige we hebben het ntvangen maar meer niet en dan heb ik het al over een tijds bestek van 2 maanden dit vind ik erg slecht.
en in dat ene mailtje is ertegen die persoon gezegdt dat wij nooit nieuw apparatuur zullen krijgen terwijl dat wel gezegdt is en het kan ook niet zo zijn dat voorburg een achterliggende vestiging moet zijn met oud slecht werkende apparatuur.
graag verneem ik een reactie van u hierover en of er nog veranderingen komen voor ik verdere maatregelen ga nemen zoals consumenten bond en de gemeente over de hygiene.
afwachtend op u reactie.
met vriendelijke groet.
R. Pleeging

als wij net zo vestiging hebben zo als de rest, schoon netjes verzorgdt en ook nieuw apparatuur gewoon zoals de rest van de vestigingen. en geen achter liggende kindje zijn voorburg is een leuke en gezellige vestiging met sociaal contact die nu verpauperd omdat er steeds meer vaste leden weg gaan hierdoor.
dit is me opgevallen door praten met leden en ik kom er 6 dagen per week en hoor steeds meer leden die ergens anders gaan kijken een deel zijn er al weg.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 juni 2016 om 13:18 geantwoord

Beste Rick,

Bedankt voor je bericht.

Op dit moment geven wij bijna alle clubs in Nederland een make-over. Dit zal ook voor de club in Voorburg gebeuren.

Als er apparaten stuk zijn is dat natuurlijk vervelend. Helaas kunnen wij de apparaten niet altijd zelf maken en duurt dit soms langer dan ons lief is.

De hygiëne van de club is belangrijk. Als dit in jouw ogen niet voldoet spreek hier dan een medewerker op aan en laat hem of haar zien wat er niet schoon is. Zo kunnen wij dit in de toekomst voorkomen.

Ik ben blij om te horen dat je zo vaak komt sporten bij Basic-Fit. Hopelijk blijf je dat nog erg lang doen.

Voor nu bedankt voor je feedback en tot snel op de club!

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door rick pleeging