Klacht: Slechte meubels, slechte communicatie

op 09 juli 2012 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

De aanschaf van vier eetkamerstoelen bij Pronto Wonen in Amsterdam-Zuidoost liep op haast alle punten mis. Het ergste was, dat twee van de vier stoelen beschadigd waren waardoor de schroeven niet in het frame gingen. Ook nieuwe schroeven pasten niet. Daarbij kwam dat ons uberhaupt niet was verteld dat het om bouwpakketten ging. Extra vervelend omdat wij onnodig een grotere auto geleend hadden. Toen wij het bedrijf mailden over de twee stoelen die niet in orde waren, bleek dat je bij Pronto zelf terug moet komen met je defecte meubels!!! Uiteindelijk hebben wij de stoelen zelf gefixt met hulp van een professional, maar nog wel een mail gestuurd naar Pronto. Resultaat was een telefoontje van een tierende medewerker, die boos was dat we zijn winkel beschuldigden van al deze punten die misgegaan waren. Pas na onze tip om een cursus klantvriendelijkheid te volgen, mompelde hij nog een vaag excuus, maar niet van harte. Eén opmerking van hem wil ik de lezers van deze website niet onthouden: Pronto is een lowbudget winkel en de kwaliteit van de producten is daar ook naar… Als je prijs stelt op kwaliteit, niet kopen dus!

Een welgemeende excuusbrief.

Bericht van Pronto Wonen

5 jaren geleden - Pronto Wonen heeft telefonisch contact gehad met de klant, en het probleem is opgelost. Klant was zeer tevreden dat Pronto Wonen gebeld heeft, en zijn heel vriendelijk uit elkaar gegaan, alles is naar tevredenheid van de klant opgelost.

Pronto Wonen

Heeft op 13 juli 2012 om 14:44 geantwoord

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pronto Wonen beoordeeld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Klant_Jasmijn

5 jaren geleden - Zonder telefoontje of excuusbrief heeft Pronto Wonen tot twee keer toe de klacht als 'opgelost' gemarkeerd. Hoe kan Pronto Wonen zo vuil zijn om aan te geven dat ze een vriendelijk telefoontje hebben gepleegd en dat de klant heel tevreden is.... terwijl na het plaatsen van de klacht GEEN ENKEL CONTACT heeft plaatsgevonden. Wat een bedrog en wat is dit bedrijf slecht in communicatie! Zo NIET klantvriendelijk! Een gewaarschuwd lezer telt voor twee....!

Alle klachten die gemeld zijn door Klant_Jasmijn